


Gra karciana Pipolo- blef
Gra kłamstwa: Popularna gra kłamstwa ale z ilustracjami pełnymi humoru! Nakartach widnieją zwierzątka które są nagie, w piórkach, owłosione lub ubrane… Pierwszy z graczy kładzie kartę na środek stołu oznajmiając pozostałym graczejakiego typu zwierzątko
CEL GRY : Pozbądź się jak najszybciej wszystkich kart ze swojej talii.
Zasady gry: Potasuj karty i rozdaj każdemu uczestnikowi po 11 kart. Pozostałekarty należy odłożyć na bok. Pierwszy gracz wykłada kartę ze swojej talii,obrazkiem do góry, a następnie głośno mówi do jakiej kategorii należy karta.Pozostali gracze, po kolei, wyciągają po jednej karcie z talii, kładą je, niepokazując innym na wyłożonej karcie. Powtarzają przy tym nazwę żądanej przezpierwszego gracza kategorii. Gracze mogą mówić prawdę lub blefować.
Kartę "joker" można użyć do zmiany żądanej kategorii (tutaj także możnablefować) - wykładając Jokera (lub kartę udająca Jokera) należy głośnopowiedzieć na jaką kategorię zmienia się żądanie. Jeśli któryś z graczy niewierzy w szczerość innego uczestnika, może powiedzieć "Pipolo"!, w trakcie gdyten wykłada swoją kartę. Kartę "oskarżonego" należy odwrócić: − jezeli graczrzeczywiście blefował, musi zebrać wszystkie karty ze środka i dołączyć doswojej talii. − jeżeli gracz mówił prawdę, wtedy uczestnik który krzyknął "Pipolo"! Zbiera karty ze środka. Gracz, który w poprzedniej rundzie zebrał talię ze środka rozpoczyna grę wykłądając kartę obrazkiem do góry i mówi głośnonazwę jej kategorii. Gra kończy się wtedy, gdy jeden z graczy pozbędzie się wszystkich kart ze swojej talii.
Wiek : 5-99 lat
Ilośc graczy: 2-4
Czs trwania: ok 10minut
Wymiary opakowania :8,5x11,7x2,8cm
Wyprodukowano w Polsce.